رژیم غذایی برای افراد مبتلا به لوپوس و مشکل کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن از بیماری محافظت شده است به درستی کار نمی کند. به عنوان یک نتیجه، سیستم ایمنی بدن را در برابر بدن می شود، که منجر به صدمه به اندام ها و بافت های بدن است. کلیه در ارگان لوپوس بسیار آسیب پذیر است. چه یک رژیم غذایی خوب برای افراد مبتلا به لوپوس و کلیه مشکلات است؟

لوپوس و کلیه مشکل

همانطور که در بالا ذکر شد، سیستم ایمنی بدن یک سیستم قدرتمند از بدن محافظت است و می تواند از بدن در برابر بیماری محافظت می کند. با این حال، در بیماری خود ایمنی، کلیه ها خراب و خطاهای حمله.

آسیب کلیوی از لوپوس می تواند خفیف یا شدید باشد. این می تواند آسیب به واحد فیلترینگ از کلیه می شود. از آنجا که این واحد تمیز خود زباله واحد تصفیه خون، آسیب است که می تواند باعث کلیه های شما به درستی کار نمی کند. به عنوان یک نتیجه، تعدادی از علائم و ناراحتی رخ می دهد. اگر درمان نشود یا غیرموثر درمان، نارسایی کلیه خواهد بود که نتیجه نهایی.

رژیم غذایی برای لوپوس و مشکل کلیه

رژیم غذایی نقش مهمی در درمان لوپوس با مشکلات کلیوی دارد.برنامه رژیم غذایی به شرح زیر است:

-روز بیماران باید بیشتر پروتئین با کیفیت بالا و ویتامین اضافه کنید. در همین حال، چربی بالا و مواد غذایی پر کلسترول باید در رژیم غذایی کاهش می یابد. منابع خوب پروتئین با کیفیت بالا هستند شیر، تخم مرغ، گوشت بدون چربی، ماهی و غیره ویتامین B و ویتامین C برای افراد مبتلا به لوپوس و تم سودمند هستند.

غذاهای قند کم

بیماران مبتلا به لوپوس و کلیه مشکلات در حالی که مصرف استروئید. این احتمال وجود دارد که باعث استروئید دیابت. بنابراین، بیماران باید از مصرف قند کنترل و خوردن غذاهای کمتر بالا در قند.

غذاهایی که می تواند حساسیت به نور افزایش

بیماران مبتلا به لوپوس و کلیه مشکلات به نور بسیار حساس هستند. قرار گرفتن در معرض نور می تواند عود لوپوس شود. بنابراین، بیماران باید مصرف محصولات است که می تواند حساسیت به نور افزایش اجتناب کنند.

این رژیم غذایی برای افراد مبتلا به لوپوس و کلیه مشکلات است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی، شما می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل.

http://enfermedad-renal.com/la-nefritis-lupica/1848.html





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی، لوپوس، مشکل کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: